Yeni emniyet binasının süreci hakkında bilgi veren İlçe Emniyet Müdürü Şükrü Kaplan, “Yeni binamız toplam 4 katlı olacak. İçerisinde 35 araçlık otopark, 5 erkek 5 bayan nezarethane, spor ve kondisyon salonu, arşiv ve sığınak olarak. Zemin katta burada olduğu gibi tüm birimler olacak. Müdüriyet makamı ve yardımcıları 2. katta, 3. katta ise yemekhane olacak. Yeni binamızın tamamlanmasının ardından tüm birimler buraya alınacak. Sene sonunda yapımına başlanacağı bilgisini aldık. Yeni bina sayesinde daha iyi ve seri hizmet vereceğiz.” Şeklinde konuştu.