2015-2016 sezonunda Bursa Süper Amatör Lig B grubunda mücadele edecek olan Kurtuluşspor, Bölgesel Amatör Lig hedefiyle hazırlıklarını sürdürüyor. Sarı-Kırmızılı kulübün Başkanı Talha Öziş, “Nisan ayında sona eren Bal ligi heyecanımız, uzun bir aradan sonra Pazar günü deplasmanda oynayacağımız Gürsuspor maçımız ile yeniden başlayacak” dedi.

SPORCULARIMIZA VE TEKNİK KADROYA GÜVENİYORUZ

Öziş, “Ülkemizdeki olumsuz ekonomik şartlara rağmen iyi bir kadro kurmaya çalıştık. Yer aldığımız B Grubunda ilk ikiye kalan takımların Play-Off grubunda daha iddialı takımlar olacağına inanıyorum. Yer aldığımız zorlu gruptan inşallah çıkmayı başarırız. Bunun için elimizden geleni yapacağız. Sporcularımıza ve teknik kadromuza güveniyoruz. Taraftarlarımızın bizleri bugüne kadar olduğu gibi bu günden sonra da yalnız bırakmayacağını inanıyoruz. Pazar günü deplasman da karşılaşacağımız Gürsupor maçından puanla dönmek istiyoruz” açıklamalarında bulundu.