23 Nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlamalarının ilk bölümü sabah saat. 9.00’da Atatürk anıtına protokol, siyasi parti ve sivil toplum temsilcilerinin çelenk sunması ile başladı.

1 dakikalık saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasının ardından program Vehbi koç ilköğretim okulu tiyatro salonundaki gösterilerle tamamlanırken ilçe stadında yapılacak olan öğrencilerin hazırladıkları program ise cumartesi gününe ertelendi.