23 Nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlamalarının ilk bölümü sabah saat. 9.00’da Atatürk anıtına protokol, siyasi parti ve sivil toplum temsilcilerinin çelenk sunması ile başladı.
1 dakikalık saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasının ardından program Vehbi koç ilköğretim okulu tiyatro salonundaki gösterilerle tamamlanırken ilçe stadında yapılacak olan öğrencilerin hazırladıkları program ise cumartesi gününe ertelendi.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın