Rumeli kültür ve yaşatma derneği muharrem ayı olması sebebiyle dernek önünde bin kişilik aşure ikramında bulundu.

Rumeli türkleri kültür ve dayanışma derneği tarafından muharrem ayı olması sebebiyle bin kişiye aşure ikramında bulundu.

Dernek başkanı rüştü sevinç, dernek olarak her yıl aşure günü düzenlediklerini ve aşüre gününü geleneksel hale geldiğini belirterek, yapılan ikramın bereketinin tüm insanlığa hayırlar getirmesini temenni etti.