Mahmudiye MahallesiKasım Efendi Caddesi üzerinde yaşanan olayda, uzun bir süredir kullandığı koltuğu ihtiyacı kalmadığı gerekçesiyle caddede bırakan bir vatandaş tepkilere sebep oldu.

Çevre Sakinlerinden Tepki

Çevredeki diğer vatandaşlar, İnegöl'ün tarihi caddesinde bu tür davranışların hoş karşılanmadığını ve çevre kirliliğine neden olduğunu belirtti.