Yenice Mahallesi’nde daha önce çıkmaz olan yol bir evin bahçesinin kamulaştırılmasıyla Osmanbey Caddesi istikametine doğru açılmıştı. Fakat, bahçenin yol haline getirilmesinin ardından bahçe önündeki elektrik direği yolun ortasında kaldı. Asfaltlanan yolda arabaların zorlukla geçtiği gözlemlenirken mahalle sakinleri direğin yol kenarına alınmasını istiyor. Yolun ortasında yer alan direğin varlığından ötürü arabalar geçemediği için yolun çıkmaz özelliğini kaybetmediğini söyleyen Abbasağa Sokağı sakinleri, yetkililerin sokağı trafiğe açmasını bekliyor. Bu arada şehrin değişik noktalarında da elektrik direklerinin yol ortasında olduğunu dile getiren vatandaşladır Tedaş’ın konuya el atmasını istiyorlar.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın