İNEGÖL’DE CAM FABRİKASINDA İŞÇİ TAŞIMA BANDINA SIKIŞTI: DURUMU AĞIR
Bursa’nın İnegöl ilçesinde faaliyet gösteren bir cam fabrikasında meydana gelen iş kazasında21 yaşındaki işçi Mossa A.ağır yaralandı.
OLAY NASIL MEYDANA GELDİ?
Kaza, saat 11.00 sıralarında İnegöl’ün kırsalYeniceköy Mahallesi’nde bulunan cam fabrikasında yaşandı. Çalıştığı sırada dengesini kaybedenAfganistan uyruklu Mossa A.,taşıma bandına sıkıştı.
SAĞLIK DURUMU CİDDİ
Olayı gören iş arkadaşlarının ihbarı üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi. Ağır yaralanan genç işçi, ambulanslaİnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Doktorların tüm müdahalesine rağmen Mossa A.’nın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.
JANDARMA SORUŞTURMA BAŞLATTI
Kaza sonrası bölgeye gelenİnegöl İlçe Jandarma Komutanlığıekipleri, olayla ilgili inceleme başlattı. İş kazasının neden meydana geldiği ve güvenlik önlemlerinde ihmal olup olmadığı araştırılıyor.
İŞ KAZALARI YENİDEN GÜNDEMDE
Son dönemde artan iş kazaları, özellikle sanayi bölgelerindeki iş güvenliği tedbirlerinin yetersizliğini yeniden gündeme taşıdı. Uzmanlar, işçi sağlığı ve güvenliği eğitimlerinin daha sıkı uygulanması gerektiğini vurguluyor.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın