Hasanoğlu takımda sakat olan arif ve Dede dışında eksik oyuncu bulunmadığını ifade etti.
Antalya’da kamp çalışmalarını tamamlayan inegölspor şehre döndü. Basın sözcüsü Tahsin hasanoğlu futbolculara 2 gün izin verileceğini söyledi. Hasanoğlu takımda sakat olan arif ve Dede dışında eksik oyuncu bulunmadığını ifade etti.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın