DERİN BİR ÇALIŞMA BAŞLATTIK

Konuyla ilgili açıklama yapan İnegöl Ziraat Odası Başkanı Sezai Çelik, “Don ve kırağı olaylarıyla ilgili önceki günlerde bir açıklama yaparak durumumuzu belirtmiştik ancak onun üzerine bir kez daha kar yağdı. Üzerine ilaveten nasıl bir zarar gördüğümüzü bilmiyoruz. Bununla ilgili de derin çalışmalara başladık. Bu sene özellikle meyvecilerimiz açısından sıkıntılı geçeceğini görmekteyiz” ifadelerini kullandı.