Bursa’nın merkez Osmangazi ilçesi Kent Meydanı’nda yol verme tartışması nedeniyle araç sürücüleri arasında şiddetli kavga yaşandı. Tartışmanın büyümesiyle sürücüler araçlarını yol ortasında park edip yumruk yumruğa birbirine saldırdı.
KAVGA SANİYELERCE SÜRDÜ, KİMSE ENGEL OLAMADIYaklaşık 5 saniye süren kavga, dakikalarca devam etti. Çevredeki vatandaşlar kavgaya müdahale etmekte zorlandı. Kavgaya karışan sürücüler arasındaki tansiyon yükseldi.
KAVGA ANI CEP TELEFONUNA YANSIDIYaşanan olay, bir vatandaşın cep telefonu kamerasına saniye saniye yansıdı. Görüntüler sosyal medyada kısa sürede ilgi gördü.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın